Er siden din klar for utskifting?
For få år siden var hjemmesidene kun et sted der man kunne finne
åpningstider, adresse og telefonnummer til bedriften. Etterhvert kom det hjemmesider med mye tekst, og blinkende ikoner som skulle vekke interessen for kundene. Etter som utviklingen skjøt fart, kom det programmer som gjorde at mange laget sine egne hjemmesider. Disse programmene var forholdsvis lette å bruke, men gav få muligheter for å lage sidene slik en egentlig ønsket å ha dem. |
I dag er trenden en helt annen. Nå skal kunden finne all informasjon om bedriften din på hjemmesiden. Det skal være presis informasjon, og kunden skal finne det han ønsker i løpet av 3 tastetrykk!
Men først og fremst skal siden gi inntrykk av kvalitet. Alle som driver en bedrift vet hvor viktig førsteinntrykket er. Når vi i dag vet at hjemmesiden din er det første inntrykket kunden får av din bedrift, burde kvaliteten på hjemmesiden ha høy prioritet i bedriften. |